12 Nisan 2013 Cuma

48-1 yaşından sonra aldığımız bir kitaptı.Baskı kalitesi çok iyi ama içerik nasıl derseniz, o konu bence biraz zayıf kalmış.Görseli daha iyi kitaplar bulmak mümkün diye düşünüyorum.Mesela, aşağıdaki resimlerde numbers sayfasında 5 i golf topları ile resimlemiş, 7 yi benim bile bilmediğim bir meyve ile..Hep diyorum ya, önce kitabı çocuğa okuyan kişi zevk alacak ki, heyecanı, enerjisi çocuğa geçsin.



49-Aşağıdaki 2 minicik kitap Çiçek Yayınlarının.Ufaklıkların ufacık elleri için yapılmış, kalın kapaklı ve sayfalı kitaplar.Ece Özgeye 8 aylıkken almıştım Ambulans kitabını sonra İtfaiyeyi de aldım.Ambulans daha çok ilgisini çekmişti diye hatırlıyorum.



50-Çiçek Yayınlarının çarkı çevir serisinden bir kitap.Kitabın üstünde, altında ve yanında bulunan çarkları çevirdiğinde o sözcüğün karşılığı resmi buluyorsun.Ece Özgenin her zaman ilgisini çekmiştir böyle çarklı, hareketli, itmeli, çekmeli kitaplar ama benim fikrimi sorarsanız bu kitap için; son derece özensiz hazırlanmış ve basılmış bir kitap.Çarkı çevirdiğinizde resim olması gereken yerle bütünleşmiyor.ya çizimler yanlış ya çark yanlış.Yabancı yayınların bu tarz kitaplar için uyguladıkları fiyatlar ile kıyaslandığında hiç de ucuz değil 15,00 TL diye hatırlıyorum.Ama yine vurguluyorum, Ece Özge hala sever bu kitabı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder