10 Nisan 2013 Çarşamba

21- Eğlenceli Meslekler.Abc Yayınevi tarafından yayınlanmış serinin kitaplarından biri.Pop-Up kitaplara ilginiz varsa bence oldukça tatmin edici.Hem üç boyutlu hem de hareketli kitap..Ece Özge 2 yaşındaydı bu kitabı aldığımızda.Hiç zarar vermedi ama okurken hep ben ya da babası vardık yanında.Ama daha önce tanıttığım DK Publishing in peek-a-boo kitapları kadar dayanıklı değil sayfa yapısı.Kitabevlerinde 26,00 TL diye hatırlıyorum.www.dr.com.tr den 18,99 TL ye almıştık.Kolay yırtılıp özelliğini yitirmesi ihtimali ile ve fiyatını da düşünerek çok küçük çocuklara verilmemesi tavsiye olunur.

 

22-Yukarıda bahsettim gibi bu serinin epey bir kitabı var.Ancak biz sadece 3 tanesini aldık.Samimiyetle söylüyorum ki en güzeli bizce bu.Çünkü Ece Özge ve annesi en çok bunu sevdi.Hahahaha..:)Evin herbir köşesinde bir canavar saklanmış ve onları buluyorsunuz.Çamaşır makinesinin içine, tuvaletin içine, perdenin arkasına, koltuğun arkasına..Seslendirmesi de çok zevkli..Bu kitapları okurken en çok sevdiğim, Ece Özge ye canavarları bir türlü bulamıyormuş gibi yapmak.Çünkü Ece Özge bana göstermenin ve öğretmenin vermiş olduğu edayla öyle bir kaptırıyor ki kitaba kendini..


23-Bu da diğer kitabımız.Küçük kepçe ve arkadaşı traktör evlerinin yolunu kaybetmişler.Ve otobüse, ambulansa, trene, uçağa soruyorlar..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder