11 Nisan 2013 Perşembe

30-Bu kitabı da dr.com.tr den aldık.Amazon da bakmıştım ve dr da görünce alayım dedim ama kitapçıda görüp inceleyip alacağım bir kitap olmazdı herhalde.Üstelik 19,00 TL gibi bir de fiyatı vardı.Kış günü, kardan adam, yılbaşı ağacı, hediye paketleri teması falan derken Ece Özge yi cezbeder diye düşünmüştüm.Ama Ece Özge de çok ilgilenmedi.Kitabı ilk elime aldığımda beni de kendine hayran bırakmadı.Şimdi kitaplığımızın bir köşesinde kocaman yer işgal ediyo.Zira büyük boyutta bir kitap.



31-Sihirli Fasulye



32-Dev Şalgam


33-Ayakkabıcı ve Küçük Cinler



34-Üç Küçük Domuzcuk



35-Kırmızı Başlıklı Kız



Yukarıda görünen 4 kitap da Remzi Kitabevinin dokun-hisset olarak çıkardığı çok güzel kitaplardır.Ece Özgenin 8 aylıktan beri sevdikleri arasında yer alırlar.Bir kere her sayfada çok basit çizimlere çok dikkat çekici dokular yerleştirilmiş.Bu bazen hikayeden kopmanıza neden olsa da zaten o kadar küçükken hiçbir hikayeye odaklanmadığını düşünüyorum.Sadece Kırmızı Başlıklı Kız ve Üç Küçük Domuzcuk masalını değiştirerek okuyorum.Sevmiyorum bu masalları.Hansel grathel, kırmızı başlıklı kız, külkedisi dramları içinde ne arasan var, şiddet, yalnızlık, korku, açlık..Travma sebebi..Kötü kurt hikayeleri henüz bizim evimize girmedi yani.Benim gibi düşünen biri daha varmış ki "Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kızdan" kitabı yazılmış Sara Şahinkanat tarafından ve Ayşe İnan Alican da masalını çizmiş.                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder