10 Nisan 2013 Çarşamba

15-Ve iftiharla sunuyorum bu kitabı.Türk yazar, Türk İllüstratör.Sara Şahinkanat ın hikayesi ve Ayşe İnan Alican ın çizimleriyle sıcacık ve dostluk dolu bir kitap.Piti, Pati ve Pus un hikayesini okurken önce ben keyif alıyorum.Eee tabi Ece Özge de bakıyor, annesi bu kadar sevdiğine göre var bu kitapta bir şeyler diyor..Mutlaka alın..Kitaplığınızda olmamasının eksiklik olacağı bir kitaptır.

  

16-Bu sefer ki kitabımız, çocuk kitapları yazarı Feridun ORAL ' dan.Hem yazmış hem resimlemiş.Yine bir kedimiz var; Zeytin..Oyuncak faresi Benekli yi kaybetmiş ve Kırmızı Başlıklı Kıza, Fareli Köyün Kavalcısına, Yedi Cücelere, Pinokyoya, dinlediği bütün masallardaki kahramanlara soruyor..Şiddetle tavsiye olunurrrr..



17-Zeytin ile Benekli nin hikayesini çok sevince bir de Akıllı Fare Bidi yi alalım dedik.İyi ki de almışız.Faremiz Bidi kaplanları çok seviyor ve bir gün yaşadığı yere bir sirk geliyor.Devamı için lütfen kitabı alınız ve çocuğunuza okuyunuz:)



18-Nina' nın Emziği..Bu kitabı seveceğinden emindim benim bızdıkın..Çünkü bir emzik hikayesi anlatıyor.Bu kitap bildiğim kadarıyla 4 yaş üstü.Ancak ben Ece Özgeye 1,5 yaşındayken almıştım yaklaşık olarak.Ve her zaman sevmiştir bu kitabı.Ninayı kendine çok yakın buldu galiba.Bir de kitapları çok didaktik okumuyorum Ece Özgeye.Mesela bu kitabı okurken hiç bir zaman; "bak nina emziği bırakmış aferin ninaya" ya da "nina da emzik kullanıyormuş ne kötü" falan demedim.Tek vurgu yaptığım husus Nina nın her zaman emzik kullandığı ve bunu çok sevdiği ama günün birinde Kurt ile emziğini paylaştığını anlattım.Yani vurgulamak istediğim kısım "paylaşma" kısmıydı.Sonucu merak ediyorsanız söyleyeyim:Emziğimizi hala çok seviyoruz ama paylaşma konusunda da baya iyi durumdayız.:)



19-Bu kitabı Ulaş (kendisi Ece Özgenin babacığımı olur) Hollandadan getirdi.Sadece kitabın adı hollandaca.Zira, kitapta hikaye yok, yani yazılı bir metin yok.Bütün hikaye resimler ve sonsuz hayal gücü..Kitabın adı Şemsiye..Kahramanımız kara kuru bir köpek..Bir şemsiye buluyor ve rüzgarla birlikte savrulmaya başlıyor..Afrika ormanları, kutuplar, ıssız bir ada..Bol maceralı, çok eğlenceli..

  

20-Pipkiiiinnn.. yerim seni..Çok meraklı, çok tatlı küçük penguen Pipkin..Tübitak Yayınları..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder